Keurmerk webwinkel

9,3 / 10

0item(s)

Je hebt niets in je winkelwagen.

SUMMER SALE: op alles minimaal 15% korting!


* korting is in het afrekenproces verwerkt.

Voor 22.30u besteld, morgen al in huis

Gratis verzending v.a. € 30,-

Discreet verpakt en bezorgd

Dit is aan je winkelmandje toegevoegd:

KLANTENSERVICE

Op deze pagina vindt je een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Je vraag wordt binnen 24 uur (werkdagen) beantwoord.

BESTELLEN

  • Hoe kan ik bestellen?

    Je kunt een product bestellen door op de button ‘in winkelwagen’ te klikken op de productpagina of categorie pagina. Vervolgens kun je verder gaan met winkelen of op de button ‘afrekenen’ klikken om de bestelling af te handelen.

    Wij vragen je tijdens het bestelproces om gegevens in te voeren voor het factuuradres en verzendadres. Tevens vragen wij om je e-mailadres om een betaalbewijs te kunnen versturen. Persoonlijke gegevens worden niet voor andere doeleinden gebruikt en worden niet aan derden verstrekt. Zie ook onze privacy policy.

    Je kunt betalen met diverse betaalsystemen, zoals Ideal, Paypal, MisterCash, SofortBanking en bankoverschrijving. Voordat je de bestelling definitief plaatst krijg je altijd een besteloverzicht te zien met de productinformatie, kosten en eventuele verzendkosten.

    Nadat je onze algemene voorwaarden heeft geaccepteerd plaats je de definitieve bestelling door op de button ‘plaats bestelling’ te klikken, waarna je in het door jou gekozen betaalsysteem terecht komt.

    Zodra je de bestelling hebt afgerond, ontvang je automatisch een e-mail met de bestel- en betaalgegevens. Op dat moment weet je dat de bestelling bij ons is aangekomen.

  • Is het door mij gewenste product op voorraad?

    Indien een product niet op voorraad is wordt dit vermeldt op de productpagina. Desondanks kan helaas voorkomen dat een product toch niet op voorraad blijkt te zijn. Indien dat het geval is zorgen wij voor een snelle en passende oplossing. Indien gewenst krijg je direct je geld terug.

LEVERTIJDEN

  • Wat zijn de levertijden?

    Indien je een bestelling plaatst voor 22.30 uur wordt de bestelling de volgende werkdag geleverd.

PRIJZEN

  • Waarom zijn de producten zo voordelig?

    Wij werken samen met leveranciers die producten direct naar de klant versturen. Zo kunnen wij besparen op dure kosten en bedrijfsrisico’s, zoals voorraden en een pand. Ook beheren, promoten en ontwerpen wij onze webshops "in house".

    Wij hanteren zeer voordelige prijzen. Ook de verzendkosten zijn in verhouding tot andere webshops laag (€ 4,95) en zijn zelfs gratis bij bestellingen boven € 30,-

  • Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?

    Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW en andere heffingen. De verzendkosten staan op de productpagina vermeldt. Gratis verzending vanaf € 30,00.

    Op je betalingsbewijs, welke wij je direct mailen na een succesvolle betaling, staat het BTW-bedrag vermeld.

BETALEN

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Je kunt jouw bestelling betalen met de volgende betaalsystemen:

    1. iDeal
    2. Paypal
    3. MisterCash
    4. SofortBanking
    5. Bankoverschrijving
    6. BitCoins
    7. Achteraf op factuur (Billink)

    De betalingen verlopen via een beveiligde en versleutelde verbinding. Hierdoor bent u verzekert van veilig betalen bij onze webshops.

VERZENDING

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Wij rekenen € 4,95 aan verzendkosten. (inclusief btw).

    Er worden GEEN verzendkosten in rekening gebracht bij bestellingen vanaf € 30,-

  • Naar welke landen verzenden jullie?

    Wij versturen onze producten naar Nederland en België via de webshop. Woon je, of ben je tijdelijk op een adres buiten Nederland of België? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

    Al onze bestelling worden discreet thuis afgeleverd door PostNL in Nederland en bpost in België.

  • Wat is discrete en anonieme verzending?

    Wij geven om privacy. Jouw privacy is onze zorg. Zo kan jij ten volle genieten van onze producten en wij hebben een tevreden klant. Lees hieronder meer hoe wij de privacy en discretie waarborgen.

    Verzending
    Bestelde producten worden discreet geleverd. De inhoud van de verpakking is aan de buitenkant NIET zichtbaar. Ook de gegevens van deze webshop zijn op de verpakking niet zichtbaar. De koerier weet dus niet wat er in de verpakking zit. Ook de buurman of je partner niet. Het pakketje wordt trouwens ook niet bij de buren afgeleverd.

    Discreet betalen
    Je kunt online betalen met iDeal, Paypal of overboeking. Je betaalt altijd veilig via je eigen bank aan een Stichting derden-gelden. Je kunt ook overschrijven per bank. Op je bankafschrift komt NIET de naam van deze webshop of ons bedrijf te staan.

    Nazorg en promotie
    Discretie en privacy zijn bij ons heilig. We sturen je niet ongevraagd e-mails of folders met aanbiedingen. Wij verkopen je gegevens NOOIT of gebruiken deze op enig andere manier door ze te delen met een andere partij, tenzij wij via juridische weg daartoe gedwongen worden. Wij gebruiken de gegevens slechts om de bezorging correct te laten verlopen.

    Schone, nieuwe sekstoys
    Wij garanderen je nieuwe ongebruikte producten. Producten worden door ons niet retour genomen indien de verpakking is aangebroken (de verpakking wordt geseald waardoor we altijd kunnen zien of een verpakking is aangebroken).

    Onze artikelen bestaan alleen uit producten van veilige materialen.

RETOURNEREN

  • Hoe kan ik een product retourneren?

    Informatie over het retourneren van een product lees je op de pagina: retourneren.

VRAGEN / OPMERKINGEN

  • Product vragen?

    Wanneer je, naast onze uitgebreide productinformatie, graag nog meer wilt weten over een bepaald artikel in onze shop? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.

  • Suggesties?

    Wanneer je suggesties voor onze webshop of bijvoorbeeld voor ons assortiment hebt? Dan horen wij dit graag van jou! Wij zijn continue bezig om de webshop aan te laten sluiten bij je behoeftes en jouw input helpt ons hier enorm mee.

  • Ik heb een klacht

    Uiteraard gaan wij ervan uit dat je geen klachten hebt. We denken dit namelijk altijd ten alle tijde samen op te kunnen lossen. Klant = koning bij ons!

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@speeltjesland.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

CONTACT

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    Per telefoon:
    026-2034006
    ma-vr 9.00 tot 17.00

    Whatsapp:
    06-83124925
    ma-vr 9.00 tot 22.30
    Wij beantwoorden jouw vraag zo snel als mogelijk. Uiterlijk binnen 1 uur!

    Klinker 17
    6991 KC Rheden
    info(@)speeltjesland.nl

    Kvk: 65060458
    Btw: NL855964893.B01